Mārketinga komunikācija Drukāt

 

Programmas veids:

Profesionālās pilnveides programma
Nepieciešamā iepriekšējā izglītība: Vidējā
Programmas īstenošanas ilgums: 320 stundas
Iegūstamais izglītības dokuments:
Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību


Apmācību laikā Jūs apgūsiet zināšanas un prasmes, kas ir nepieciešamas efektīvas mārketinga komunikācijas stratēģijas izveidei un darbam.

 

Mācību laikā iegūtās zināšanas Jums palīdzēs:

  • Lietot datortehniku ar uzņēmuma darbību saistītiem procesiem;
  • Izstrādāt un praktiski pielietot lietvedības dokumentus;
  • Apgūt menedžmenta, t.sk. personāla vadības pamatus, kas ļaus Jums ātri orientēties situācijā un pieņemt pareizus lēmumus;
  • Orientēties mārketinga un reklāmas pamatprocesos un prast tos izmantot uzņēmuma saimniecisko procesu veicināšanai;
  • Organizēt personīgo un komandas darbu;
  • Plānot, novērtēt, koordinēt mārketinga komunikāciju darbības rezultātu;
  • Vadīt klientu attiecības pārdošanas procesā;
  • Gūt zināšanas par sabiedrisko attiecību vadīšanu.

 

Programmas laikā Jūs apgūsiet šādus mācību priekšmetus:

  • Komunikāciju pamati, komunikācijas process;
  • Mārketinga komunikāciju koncepcija;
  • Mārketings un reklāma;
  • Pārdošanas māksla;
  • Sabiedriskās attiecības un to veidošanas pamatprincipi;
  • Mārketinga komunikāciju vadīšanas process un to ietekmējošie faktori;
  • Saskarsmes psiholoģija;
  • Menedžments;
  • Datorzinības;
  • Lietvedības pamati.

 

 

 
Joomla SEO powered by JoomSEF