Digitālais mārketings Drukāt

Programmas veids:

Profesionālās pilnveides programma
Nepieciešamā iepriekšējā izglītība: Vidējā
Mācību periods: 2020.gada rudenī
Programmas īstenošanas ilgums: 20 vakari no 18:10 līdz 21:00
Iegūstamais izglītības dokuments:
Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību

 

Visas klātienes nodarbības notiek datorklasē.

Kurss būs īpaši noderīgs, ja:

  • esat mazais uzņēmējs un pats atbildat par savu preču vai pakalpojumu reklāmu un pārdošanu;
  • vēlaties zināt, ko varat prasīt no mārketinga kolēģiem vai ārpakalpojumu sniedzējiem;
  • vēlaties zināt, ko var izdarīt nemaksājot un ko - nepārmaksājot;
  • vēlaties saprast, par ko runā jūsu bērni, mazbērni un jaunākie kolēģi;
  • vēlaties saprast, kurā digitālā mārketinga jomā specializēties.

 

Piesakies spiežot ŠEIT

Programmas saturs:

1.1. Digitālā mārketinga definīcijas, teorētiskie un praktiskie pamati

1.2. Satura un formas attiecības digitālajā vidē

1.3. Integrētās mārketinga komunikācijas principi

1.4. Digitālās komunikācijas netiķete

2.1. Digitālās informācijas formāti un sistēmas

2.1.1. Rastra un vektorgrafikas atšķirības

2.1.2. Krāsu sistēmas poligrāfijas un digitālās publikācijas vajadzībām

2.2. Vektorgrafikas apstrāde digitālai publikācijai programmā Illustrator

2.2.1. Vektorgrafikas elementi, izveide un korekcijas

2.2.2. Logotipu izveide un saglabāšanas formāti

3.1. Fotoattēlu krāsu un piesātinājuma korekcijas Camera Raw

3.2. Fotoattēlu defektu labošana

3.3. Fotomontāža: platleņķa un panorāmas skatu veidošana

3.4. Reklāmkaroga izveide Photoshop Video Frame sistēmā

4.1. Attēlu un teksta uztveres atšķirības un lēmumu pieņemšanas process

4.2. Krāsu nozīme mārketinga komunikācijā

4.3. Reklāmas materiālu kompozīcija un animācija

4.4. MS PowerPoint iespējas reklāmas materiālu sagatavošanā

4.4.1. Animācijas, slaidu pārejas, video un audio integrācija

4.4.2. Prezentācijas izveide interaktīvajām sistēmām

4.4.3. Video reklāmas izveide un eksportēšana mp4 formātā

5.1. Mājas lapu funkcijas, struktūra un saturs

5.2. Mājas lapu izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi

5.3. Mājas lapu analītikas rīki

5.4. Mājas lapas izveide platformā Mozello

5.5. E-pasta mārketinga komunikācijas integrācija

5.6. E-pasta mārketinga formāti un saturs

5.7. Adresātu datu bāzes veidošana un uzturēšana

5.8. HTML e-pastu izveide

5.9. E-pasta sūtījumu optimizācija

6.1. Emuāri (blogi)

6.1.1. Emuāru funkcijas, struktūra un saturs

6.1.2. Emuāru izveides rīki, to iespējas un ierobežojumi

6.1.3. Emuāra izveide platformā Blogspot

6.2. Mikroblogošanas portāli Twitter un Tumblr

6.2.1. Mikroblogošanas priekšrocības un trūkumi

6.2.2. Twitter konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi

6.2.3. Tumblr konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi

7.1. Attēlu komunikācijas priekšrocības un trūkumi

7.2. Instagram konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi

7.3. Pinterest konta izveide, mārketinga iespējas un risinājumi

7.4. Teksta integrācija attēlu formātā programmās Illustrator un Photoshop

8.1. Youtube kā komunikācijas kanāla funkcijas un izmaksas

8.2. Youtube konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības

8.3. Youtube mārketinga iespējas un risinājumi

8.4. Video sagatavošana straumēšanai Photoshop Video Timeline sistēmā

9.1. Facebook kā primārais un sekundārais komunikācijas kanāls

9.2. Facebook konta izveide, privāto un biznesa kontu atšķirības

9.3. Facebook mārketinga iespējas un risinājumi

10.1. Google Ads (AdWords), AdSense un DoubleClick sistēmas

10.1.1. Reklāmu formāti

10.1.2. Kampaņu veidošanas pamatprincipi

10.1.3. Reklāmu birža, reklāmu cenošana un pakalpojumu apmaksa

10.2. Mārketinga kampaņas Google Meklēšanas tīklā

10.2.1. Teksta reklāmas kampaņu veidi un izveide

10.2.2. Interneta vietnes pozicionēšana meklējumu rezultātos

10.3. Mārketinga kampaņas Google Displeja tīklā

10.3.1. Displeja reklāmas kampaņas izveide

10.3.2. Video reklāmas kampaņas izveide

Noslēguma pārbaudījums

 

 

Digitālais mārketings Dace Amsone Biznesa augstskola Turība


 
Profesionālās izaugsmes centrs, Powered by Joomla! and designed by SG web hosting, edited by Kleoo.lv