Efektīva klientu apkalpošana Drukāt

Apgūstot kursu iegūsiet priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, pilnveidosiet klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas. 

MĒRĶAUDITORIJA


Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu. 

METODOLOĢIJA


Teorētisks ieskats, praktiski vingrinājumi un lomu spēles - klientu attiecību veidošanas profesionalitātes attīstības treniņš, videoieraksta analīze, diskusijas, testi.

KURSA SATURS


1. Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija.Orientācija uz klientu.
Pozitīvas attieksmes un pozitīvas domāšanas nozīme darbā ar klientiem. Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.

2. Emocionālo faktoru nozīme klientu apkalpošanā.
Labu attiecību veidošana, draudzīgas atmosfēras radīšana. Klienta psiholoģiskā tipa noskaidrošana un atbilstoša rīcība. Uzvedības un sarunas kultūra. Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme klientu apkalpošanā.
(Darbs grupās cilvēku psiholoģiskā tipa noskaidrošanai un praktiski vingrinājumi atbilstošas rīcības izvēlei.)

3. Kā veidot un vadīt sarunu ar klientu.
Jautājumu uzdošanas tehnikas. Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana. Negatīvo emociju anatomija. Prasme klausīties - svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu. Klienta kritikas pieņemšana. Informācijas apmaiņas un uztveres veidi saskarsmē ar klientu pa telefonu.

4.Kā reaģēt uz klientu iebildumiem.
Iebildumu novērtēšanas paņēmieni. Atbildes uz iebildumiem. Negatīvi noskaņotu klientu nomierināšanas tehnika.

5. Pašmotivācija un darbs stresa apstākļos.
Emociju kontrole. Pašapziņas celšanas paņēmieni. Darbs ar ticību sev.

KURSA ILGUMS


2 dienas

LEKTORS

Biznesa augstskolas „Turība” Profesionālās izaugsmes centra lektori

REZULTĀTS


Biznesa augstskolas Turība Profesionālās izaugsmes centra  sertifikāts.
Kursa klausītājs gūs priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, pilnveidos klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas, spēs radīt pozitīvu iespaidu par sevi un savu organizāciju, apzināties savus plusus un mīnusus saskarsmē ar klientu, veidot labvēlīgas attiecības ar klientiem.
Darba devējs iegūs darbinieku, kurš izprot klientu apkalpošanas folozofiju un spēj atrast labāko saskarsmes veidu sadarbībai ar klientu. 

DALĪBAS MAKSA


EUR 129.00
Cenā ir iekļauts: PVN, Metodiskie materiāli un kafijas pauzes.

NORISES VIETA


SIA "Biznesa augstskola Turība"  telpās Rīgā, Graudu ielā 68 .

 

UZZIŅAS


Informācija pa tālruni: 67606101. e- pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

Organizējam specializētus seminārus un kursus viena uzņēmuma darbiniekiem.

 

 
2014 yili vizyona giren thor 2 izle filmi ilk kez dvxfilm.com adresinde sizlerle, dikkatli olun gelmis gecmis en iyi online film izleme sitesi ile karsilasacaksiniz.
Profesionālās izaugsmes centrs, Powered by Joomla! and designed by SG web hosting, edited by Kleoo.lv