Klientu apkalpošanas operators Drukāt

Programmas veids:

Profesionālās tālākizglītības programma
Nepieciešamā iepriekšējā izglītība: pamatizglītība
Programmas īstenošanas ilgums: 480 stundas
Iegūstamais izglītības dokuments: 
Profesionālās kvalifikācijas apliecība

 

Apmācību laikā Jūs apgūsiet  zināšanas un prasmes klientu apkalpošanas operatora darba uzdevumu veikšanai valsts pārvaldes institūcijās un privātajās organizācijās.

 

Mācību laikā iegūtās zināšanas Jums palīdzēs:

 

  • Pilnveidot klientu apkalpošanas prasmes un trenēt saskarsmes iemaņas;
  • Izmantojot datortehniku, apstrādāt dažāda veida informāciju;
  • Pārzināt lietišķo etiķeti un stresa menedžmenta pamatus;
  • Orientēties latviešu valodas kultūras jautājumos;
  • Orientēties darba tiesību un darba aizsardzības jautājumos.

 

Programmas laikā Jūs apgūsiet šādus mācību priekšmetus:

 

  • Klientu apkalpošana;
  • Korespondence un lietvedības pamati;
  • Saskarsmes psiholoģija;
  • Datorzinības;
  • Darba tiesības un darba aizsardzība;
  • Stresa menedžments un lietišķā etiķete;
  • Latviešu valodas kultūras jautājumi.
 
Profesionālās izaugsmes centrs, Powered by Joomla! and designed by SG web hosting, edited by Kleoo.lv