Saskarsme ar dažāda tipa klientiem Drukāt

Iegūtās zināšanas palīdzēs veiksmīgāk novērtēt dažādu tipu cilvēku uzvedību, elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem, atrast pieeju katram personības tipam, saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konfliktsituācijās, efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konfliktsituācijas. Tas, savukārt, palīdzēs veiksmīgāk veidot sadarbību ar klientiem un biznesa partneriem. Veiksmīgi risinot konfliktsituācijas un nezaudējot pozitīvu attieksmi, iegūsiet lielāku klientu uzticību. 

MĒRĶAUDITORIJA


Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu. 

METODOLOĢIJA


Teorētisku ieskatu papildina praktiski vingrinājumi un lomu spēles. Videoieraksta analīze. Diskusijas, ieteikumi, padomi, atgriezeniskā saite no pārējiem kursa dalībniekiem un pasniedzēja. 

KURSA SATURS


1. Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija.
2. Emocionālie faktori klientu apkalpošanā – iemesli, kāpēc aiziet klienti.
3. Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme klientu apkalpošanā.
4. Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
5. Attieksme un tās izpausmes veidi.
6. Kā kontrolēt sevi.
7. Negatīvo emociju anatomija.
8. Informācijas apmaiņas un uztveres veidi saskarsmē ar klientu pa telefonu.
9. Prasme klausīties – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu.
10. Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana.
11. Klienta kritikas pieņemšana.
12. Sarunu etiķete pa tālruni.
13. Balss parametri un nozīme klientu apkalpošanā pa tālruni.
14. Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt.
15. Profesionālas klientu apkalpošanas tests. 

KURSA ILGUMS


2 dienas 

LEKTORS


Biznesa augstskolas Turība lektori.

REZULTĀTS


Biznesa augstskolas Turība Profesionālās izaugsmes centra  sertifikāts.
Kursa klausītājs gūs priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, pilnveidos klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas, spēs radīt pozitīvu iespaidu par sevi un savu organizāciju, apzināties savus plusus un mīnusus saskarsmē ar klientu, veidot labvēlīgas attiecības ar klientiem.
Darba devējs iegūs darbinieku, kurš izprot klientu apkalpošanas folozofiju un spēj atrast labāko saskarsmes veidu sadarbībai ar klientu. 

DALĪBAS MAKSA


EUR 284.00 (ar PVN).  Maksā iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes, pusdienas.

NORISES VIETA


SIA "Biznesa augstskola Turība" telpās Rīgā, Graudu ielā 68.

 

UZZIŅAS


Informācija pa tālruni: 67606101. e- pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

Organizējam specializētus seminārus un kursus viena uzņēmuma darbiniekiem.

 

 
2014 yili vizyona giren thor 2 izle filmi ilk kez dvxfilm.com adresinde sizlerle, dikkatli olun gelmis gecmis en iyi online film izleme sitesi ile karsilasacaksiniz.
Profesionālās izaugsmes centrs, Powered by Joomla! and designed by SG web hosting, edited by Kleoo.lv