Jaunu produktu, uzņēmumu un komandu vadīšana ar Agile, izmantojot digitālos rīkus Drukāt
Jaunu produktu, uzņēmumu un komandu vadīšana ar Agile, izmantojot digitālos rīkus
Veids - Profesionālās pilnveides izglītības programma
Stundu skaits 160, no tām klātienē 52

Saturs:

1. Ievads Agile pamatos

  • Kāpēc inovāciju radīšanai piemērotākā metode ir Agile
  • Agile pamatprincipi (Agile Manifesto)
  • Kā Agile ļauj sasniegt lielāku vērtību ar mazāk ieguldītiem resursiem
  • Agile pielietojums dažādās uzņēmumu darbības jomās un nozarēs
  • Dažādu Agile metodoloģiju atšķirības un paredzētais pielietojums
  • Slack komunikācijas rīks
  • Notion komandu darba pārvaldības rīks

2. Scrum - metode jaunas vērtības un produktu radīšanai

  • Scrum svarīgākie pamatprincipi
  • Komandas lomas un to savstarpējā sadarbība
  • Scrum procesa secība un katra soļa nozīme
  • Savstarpējās vienošanās un informācijas nodošanas formas
  • Mērījumu veikšana un komandas efektivitātes uzlabošana Scrum metodē
  • JIRA komandu darba pārvaldības rīks darbam ar Scrum
  • Sunsama laika plānošanas rīks komandām

3. Kanban - metode operatīva vai regulāri mainīga darba pārvaldīšanai

  • Kanban metodes pamata principi
  • Kanban darba plūsmas vizualizācija
  • Mērījumu veikšana un komandas efektivitātes uzlabošana Kanban metodē
  • JIRA rīks darbam ar Kanban

4. Product Ownership - ievads produktu vadībā ar Agile

  • Tirgus izpēte ar mērķi mazināt riskus un liekus ieguldījumus
  • Lietotāja vajadzību noteikšana un personas apraksta izveide
  • Produkta plānošanas līmeņi un to vizualizācija
  • Lietotāju stāstu pareiza rakstīšana
  • Produkta attīstība, nosakot un pārvaldot pareizas prioritātes
  • Ievads rezultātu mērīšanā un atgriezeniskās saites ievākšanā
  • Sketch/Invision - rīki produktu prototipēšanai
  • Zeplin - rīks komunikācijai starp produkta dizainu un izstrādātājiem

5. Dizaina domāšana inovāciju radīšanai

  • Dizaina domāšana kā inovāciju radīšanas metode, domāšanas pieeja un organizācijas darbības veids
  • Atdeve no produkta vai pakalpojuma “radīšanas kopā ar lietotāju”
  • Veiksmīgs dizaina domāšanas process - 5 galvenie soļi
  • Metodes un instrumenti risināmo problēmjautājumu un lietotāju izpētei un izpratnei – praktiska to izmēģināšana un padomi to efektīvai pielietošanai
  • Produkta vai pakalpojuma lietotāja pieredzes kartēšana: esošā vs vēlamā situācija
  • Praksē pārbaudītas ideju radīšanas metodes un labāko ideju atlases principi
  • Labāko ideju testēšana – eksperimentu un prototipu īstenošana
  • Kas jādara, lai idejas ieviestu praksē
  • Miro prāta karšu (mindmap) un ideju vizualizācijas rīks

6. Liela izmēra Agile

  • Projektu vadīšana ar vairākām komandām, izmantojot Agile
  • Liela izmēra Agile galvenās metodoloģijas
  • LeSS metodes procesa secība

Noslēguma pārbaudījums

 


Pasniedzēji - Toms Rusovs, Bc.sc.soc.
Ilze Saleniece, Mg.paed., Mg. sc.soc.

 
Profesionālās izaugsmes centrs, Powered by Joomla! and designed by SG web hosting, edited by Kleoo.lv