Loģistika

Kurss sniegs zināšanas par piegādes loģistiku no ražotāja līdz patērētājam, kā arī, pakalpojuma loģistiku, sadales loģistiku un loģistikas informācijas sistēmas, kā arī, par ERP sistēmā.

Mārketinga komunikācija un zīmolvadība

Kursa laikā tiks apskatīts mārketinga komunikācijas process un zīmolvadība, pievēršoties tendencēm. Analizēsim mārketinga komunikācijas elementu integrēšanu dažādos kanālos, zīmolu globalizācijas kontekstā. Apskatīsim zīmolu nozīmi mūsdienu uzņēmumu mārketingā un korporatīvajās stratēģijās. Rezultātā tiks apgūts un izstrādāts zīmola pozicionējums, balstoties uz teorētiskām nostādnēm, jaunākajām tendencēm un gadījumu izpēti. Tiks izprasta zīmola būtība, loma un vadības principi sociālajos, politiskajos un uzņēmējdarbības procesos.

Radošās industrijas: Audio un video

Radošo industriju izpratne, pašam veidojot audiovizuālus darbus - radot ideju, mērķi, veidu. Iemācīsieties veidot kvalitatīva satura interviju, kadra kompozīciju. Spēsiet savā labā izmantot skaņu, gaismu un mūziku.

Radošās industrijas: Kino

Kursa “Radošās industrijas: Kino” ietvaros studējošie ne tikai iepazīs pasaules un Latvijas kino vēsturi (tiks apskatīts gan aktiermākslas kino, gan dokumentālais un animācijas kino), bet arī paši kļūs par kino pasaules daļu – izstrādās scenāriju un veidos īsfilmu.

Radošās industrijas: Pasākumu vadība

Kursa “Radošās industrijas: Pasākumu vadība” ietvaros studējošie iegūs zināšanas par pasākumu rīkošanas pamatprincipiem, pasākuma budžeta un laika plāna izstrādi, scenārija izstrādi, kā arī publisko pasākumu mediju plāna un prezentācijas sagatavošanu. Iegūtās zināšanas būs piemērojamas gan neliela mēroga (ģimenes, darba kolektīvu) pasākumu rīkošanā, gan nacionāla un starptautiska līmeņa pasākumu producēšanā.

Radošās industrijas: Stils un mode

Bez iepriekšējām zināšanām, kurss sniegs izpratni par modi, stilu, informatīvi bagāti un vizuāli krāšņi iepazīsities ar jomas veidotājiem, iegūsit izpratni, kas noderēs jebkurā dzīves jomā. Unikālas, praktiķu sniegtas zināšanas.

Reklāma

Kursā tiks apskatīts reklāmas jēdziens, pamatprincipi, tendences, rašanās priekšnoteikumi, evolūcija un ietekmējošie faktori. Apskatīsim Latvijas reklāmas tirgus struktūru, kā arī attīstības tendences pasaulē. Īpaša uzmanība tiks pievērsta reklāmas komunikācijas procesam un tā sastāvdaļām. Pievērsīsimies arī reklāmas psiholoģijai un mērķauditorijas nozīmei, masu medijiem, reklāmas plānošanai un mediju izvēles galvenajiem kritērijiem. Rezultātā tiks veidota izpratne par reklāmu, tās izveidi un plānošanu, balstoties uz mārketinga tuneļa izmaiņām, tendencēm un pētījumiem.

Scenārijs un režija

Iemācīsieties savu ideju novest līdz scenārijam, pārzināt mākslinieciskos un tehniskos parametrus, izmantot dizaina domāšanu savas idejas realizēšanā. Apgūsiet režijas pamatprincipus, veidojot pasākumus un video.

Scenārijs un režija

Lai ideja pārtaptu pasākumā, filmā vai raidījumā, jāiemācās tā prezentēt, veidot māksliniecisko un tehnisko scenāriju, kā arī pārvaldīt režijas galvenos instrumentus - tehniskos līdzekļus, radošās komandas iespējas, laika un resursu plānošanu.