Datorzinības

Inovāciju komunikācija

Inovāciju komunikācija - kursa laikā tiks apskatīts produkta un tā principiālo līmeņu jēdziens, sasaiste ar jaunradi un radošumu. Tiks apskatītas inovāciju kategorijas, kā arī radīts stratēģisks plānojums Jūsu iespējamā inovatīvā produkta ieviešanai tirgū, kā rezultātā tiks izstrādāta patērētājam atbilstoša produkta koncepcija, veikta auditorijas izpēte, kurai tiks pielāgota vērtības piedāvājuma kanva. Gala rezultātā mācīsimies noteikt auditorijas fokusu un pārvērst produkta īpašības stāstā, tam pielāgojot mārketinga stratēģijas un izstrādājot integrētās mārketinga komunikācijas plānu.

Integrētā mārketinga komunikācija

Kursā tiks apskatīti mārketinga komunikācijas kompleksa darbības principi un process, integrētās komunikācijas kontekstā, analizējot pielietojuma iespējamību un tendences. Tiks apskatītas tendences un plānošanas process reklāmai, sabiedrisko attiecību instrumentiem, noieta veicināšanai, tiešai pārdošanai, kā arī alternatīvam mārketingam. Analizēsim zīmolvedību kā komunikācijas pamatelementu. Kursa rezultātā tiks apgūta un izstrādāta integrētās mārketinga komunikācijas stratēģija, veidojot kompleksu, integrētu, vienotas koncepcijas skatījumu uz mērķauditoriju, pievienojot vērtību ierastajām mārketinga disciplīnām, ņemot vērā un analizējot jaunākās nozares tendences

Komunikācijas kampaņas

Kursa laikā tiks apskatītas komunikācijas kampaņas, to veidi un struktūra, analizējot to nepieciešamību organizācijas mērķu sasniegšanā. Apskatīsim nozares tendences, komunikācijas kampaņu veidošanas un īstenošanas kontekstā. Pievērsīsimies arī kampaņām sociālajos tīklos. Speciālie pasākumi kā komunikācijas kampaņas elements tiks analizēti integrētās mārketinga komunikācijas aspektā. Kursa rezultātā tiks izstrādāta komunikācijas kampaņa un tās ieviešanas stratēģija, kā arī sagatavots mediju plāns.

Komunikācijas vadība un mediju studijas

Kurss sniedz aptverošu ievadu komunikācijas teorijā par komunikācijas procesa modeļiem, plašsaziņas un sociālo mediju pētniecībā, bet it īpaši - visās profesionālās komunikācijas prakses nozarēs: žurnālistikā, reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.

Komunikācijas zinātne

Kurss izsmeļoši iepazīstina ar komunikācijas zinātni kā starpdisciplināru sociālo un humanitāro pētniecības jomu, kas izskaidro un pēta cilvēku saziņu, saskarsmi un saprašanos - starppersonu un publisko komunikāciju - ar simbolu palīdzību (signāli, informācija, zīmes), bet īt īpaši sabiedrībā un profesionālajā komunikācijā: žurnālistikā, reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.