Digitālais mārketings ar mākslīgā intelekta rīkiem

Modulis noderēs ikvienam, kurš vēlas iepazīt MI risinājumus digitālajam mārketingam un personīgajai zīmolvadībai. Modulis sastāv no 2 kursiem: Digitālā mārketinga plāna izstrāde ar MI rīkiem un Digitālā mārketinga satura veidošana ar MI rīkiem. 

Pieteikties par projekta līdzekļiem Reģistrēties par saviem līdzekļiem

STUDIJU  MODUĻA UZDEVUMI:
Apgūt zināšanas par par digitālā mārketinga plāna struktūru un MI ietekmi uz mārketingu.
Apgūt zināšanas par mākslīgā intelekta izmantošanas ētiskumu un ietekmi uz privātumu.
Veidot un attīstīt spējas izmantot MI rīkus efektīvai tirgus un konkurentu izpētei, konkurentu analīzei un auditorijas ieskatu pārskatu veidošanai, mērķa tirgus definēšanai un segmentēšanai.
Veidot un attīstīt spējas izmantot MI rīkus izmērāmu mērķu noteikšanai saskaņā ar biznesa mērķiem.
Veidot un attīstīt spējas izmantot MI rīkus mārketinga satura ģenerēšanai un optimizēšanai, e-pasta mārketinga optimizēšanai un potenciālo pircēju tīkla veidošanai, kā arī lietotāja pieredzes personalizēšanai
Veidot un attīstīt spējas izmantot MI rīkus veiktspējas datu interpretācijai un kampaņu optimizēšanai.

Gūt zināšanas par digitālā mārketinga stratēģiju, platformām un satura mērķiem un MI izmantošanu to veidošanā.
Gūt izpratni par to, kā MI rīku izmantošana ietekmē satura izveidi un optimizāciju.
Apgūt prasmes izmantot MI rīkus, veidojot zīmola vizuālo un verbālo identitāti.
Apgūt prasmes izmantot MI rīkus, veidojot un optimizējot rakstisku saturu.
Apgūt prasmes izmantot MI rīkus, veidojot saistošu vizuālo saturu.
Apgūt prasmes izmantot MI rīkus, veidojot ģeneratīvu audio un video saturu.
Apgūt prasmes izmantot MI rīkus, uzlabojot audio un video saturu.


GALVENĀS TĒMAS:

Digitālā mārketinga plāna izstrāde ar MI rīkiem
1. Ievads digitālā mārketinga stratēģijas izstrādē un MI rīku izmantošanā
2. Tirgus izpēte un konkurentu analīze, izmantojot MI rīkus
3. Mērķauditorijas un personības veidošana, izmantojot MI rīkus
4. SMART digitālo mērķu un KPI noteikšana
5. Satura stratēģijas izstrāde ar ģeneratīvo MI
6. SEO un maksas mediju plānošana ar MI rīkiem
7. E-pasts, CRM un mārketinga automatizācija ar MI rīkiem
8. Personalizēšana, tērzēšanas roboti un MI sarunu veidošanai
9. Analītika, optimizācija un veiktspējas datu izsekošana ar MI
10. Kopsavilkums un MI izmantošanas ētika mārketingā


Digitālā mārketinga satura veidošana ar MI rīkiem
1. Digitālā mārketinga saturs un MI iespējas
2. MI rīki zīmola identitātei un dizainam
3. Teksta satura izveide ar MI rīkiem
4. Vizuālais un dizaina saturs ar MI
5. MI rīki audio satura veidošanai
6. MI rīki video satura veidošanai
7. Kopsavilkums un diskusija
8. Noslēguma darba iesniegšana, diskusija par MI rīku izmantošanu

 

PASNIEDZĒJS:
Dace Amsone, Mg.Sc.Soc.

Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits: 80 stundas. Tiešsaistē 32 kontaktstundas (8 nodarbības), patstāvīgais darbs 48 stundas. Mācības notiek attālināti.

LĪDZFINANSĒJUMS:
Moduļa cena 412.00 EUR
Atveseļošanas fonda projekta “Individuālo mācību kontu pieejas attīstība" Nr. 2.3.1.4.i.0/1/23/I/CFLA/001 ietvaros mācību izmaksas līdz 500 EUR pusgadā sedz no projekta līdzekļiem.

Lai redzētu tieši Jums pieejamo finansējumu, autorizējieties platformā STARS https://stars.gov.lv/programma/328


MĀCĪBU SĀKUMS UN LAIKS:

Grupa, laiks Datums no Datums līdz
DM-193 Ot 18–21:20 06.01.2026. 03.03.2026.
DM-194 Ce 12–15:20 08.01.2026. 05.03.2026.
DM-195 Ce 18–21:20 08.01.2026. 05.03.2026.


Dokuments par kursa apguvi:
Augstskolu likuma 59².panta 3.daļā paredzētā apliecība par studiju moduļa apguvi.

Jautājumi?
Zvaniet 67606101, 20040047