Digitālā mārketinga satura veidošana

Digitālā mārketinga satura veidošana

Mācības 6.kārtā ir noslēgušās. 7.kārtas programmu apskatei spiediet uz šī teksta

Tips - Profesionālās pilnveides izglītības programma

Kursa saturs:

1. Ievads
Digitālā mārketinga komunikācijas kanāli un rīki.
Digitālā mārketinga komunikācijas ietvars.
Integrētā mārketinga komunikācijas principi.
Digitālā mārketinga komunikācijas process.
Reklāmas un komunikācijas elementi.

2. Mārketinga teksta veidošana
Mārketinga komunikācijas tekstu veidi un stratēģijas.
Viena teikuma teksti.
Paplašināta vēstījuma struktūra.
Tehniska un literāra teksta pazīmes un atšķirības.
Literāra vēstījuma veidi.
Dzejas pantmēri.

3. Mārketinga audio materiāli
Audio formāti un tehnoloģijas.
Audio reklāmas teksta sagatavošana un ierunāšana.
Audio interviju struktūra un stratēģijas.
„Dzīvās” reportāžas.
Muzikālā un skaņu noformējuma specifika audio mārketinga materiālos.

4. Vizuālā komunikācija
Vizuālās komunikācijas process un principi.
Teksta un zīmju komunikācijas semiotika.
Teksta, grafisko elementu un attēlu uztveres atšķirības.
Vizuālo materiālu kompozīcijas veidi.
Geštalta principi vizuālajā komunikācijā.

5. Grafika un animācija
Grafikas un animācijas formāti un tehnoloģijas.
Grafisko elementu veidi un nozīme zīmolvadībā.
Grafisko elementu veidošana.
Kompozīcijas loma animācijā.
Standarta animētās reklāmas.
Animācijas veidošana.

6. Mārketinga foto materiāli
Fotogrāfiju formāti un tehnoloģijas.
Digitālo foto kameru iespējas.
Digitālās fotogrāfijas kompozīcija.
Apgaismojums un krāsas.
Fokusa veidošana.
Preču un pakalpojumu standarta reklāmas fotogrāfijas.
Foto-stāsta veidošana.
Mārketinga komunikācijas nestandarta foto.

7. Mārketinga video materiāli
Ievads. Video sastāvdaļas, veidošanas process un instrumentu izvēle. Instrumentu un materiāla izveides alternatīvas. Darbplūsmas izstrāde.
Kadrs. Kanva, kompozīcijas pamatprincipi, labie un sliktie piemēri. Kustīga un nekustīga kompozīcija. Zelta griezums.
Montāža. Dramaturģija, stāsts. Ritms. Instrumenti, to izvēles principi. Samontētā melnā materiāla analīze. Tīrā montāža. Titri, animācija.
Pēcapstrāde. Video: krāsa, balanss, efektu pārklājumi. Skaņa: līmeņošana, efektu pārklājumi.
Materiāla konvertēšana gala mērķa formātā. Video formāti un tehnoloģijas. Preču un pakalpojumu standarta video-reklāmas. Mārketinga komunikācijas nestandarta video materiāli

8. Mārketinga multimediju materiāli
Multimediju formāti un tehnoloģijas.
Komunikācijas formātu savstarpējās attiecības.
Video un audio materiālu montāža.

9. Tiesību aspekti digitālajā mārketingā
Foto, video un audio materiālu autortiesības.
Preču zīmes un dizainparaugi.
Līgumu veidi un saturs.
Strīdu izšķiršanas iespējas.

Apjoms - 160 stundas. Nodarbības tiešsaistē - 84 stundas, patstāvīgais darbs (mājasdarbs) - 76 stundas. Klātienē uz skolu nav jābrauc.

Pasniedzēji

Dace Amsone Mg.Sc.Soc.- vizuālā komunikācija, grafika un animācija
Jolanta Derkevica-Pilskunga Ph.D.- mārketinga teksti, komunikācija
Dainis Pilskungs - audio
Artis Dzērve- video
Gatis Rozenfelds- foto
Jānis Meija Mg. iur.- tiesības

 

Mērķauditorija

Ja jau zini, kā izveidot un izvietot tīmeklī informāciju par savu pakalpojumu vai produktu, laiks pievērsties nākamajam līmenim - parunāt par saturu. Bāzes līmeņa programmu skaties šeit:
Jautājumi?
Zvaniet 20040047
Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par macibaspieaugusajiem.lv 9.kārtas norisi
Visās programmās mācības notiks tikai tiešsaistē (online).

Kontaktnodarbības notiks tikai tiešsaistē (online).

Katras programmas aprakstā ir minēts stundu skaits klātienē t.i., nodarbības tiešsaistē ar pasniedzējiem un arī stundu skaits neklātienē, t.i., patstāvīgais darbs mājās. Parasti pēc katras tiešsaistes nodarbības dalībniekiem ir patstāvīgais darbs ar termiņu līdz nākamajai nodarbībai. Mājas darbu izpilde, tāpat kā nodarbību apmeklējums, ir obligāts nosacījums līdzfinansējuma par mācībām saņemšanai.

Mācību sākums paredzēts laikā no 2023.gada 25.maija līdz 22.jūnijam.
Tiklīdz būs skaidrs, kurā laikā un grupā varat mācīties, mēs epastā nosūtītsim mācību līgumu, mācību grafiku un rēķinu (10% no kopējās kursu cenas). Ja trīs darbdienu laikā nogādāsiet mums parakstītu līgumu un apmaksāsiet rēķinu, jums būs garantēta vieta mācību grupā.

Kā var parakstīt un nogādāt līgumu?
Ērtākais un ieteicamākais līguma parakstīšanas veids ir ar drošu elektronisko parakstu. Šādi parakstītu līguma datni vienkārši nosūtiet mums atpakaļ epastā.
Ja jums nav kvalificēta elektroniskā paraksta (eparaksts, personas apliecība ar e-ID, kvalificēts Smart-ID, eparaksts Moblie), ļoti iesakām pieteikt šo pakalpojumu jau šodien http://mobile.eparaksts.lv/. Tas ir bezmaksas pakalpojums, bet līguma parakstīšana var prasīt vairāk par nedēļu, ja būs izveidojusies rinda. Tādēļ piesakiet e-parakstu jau tagad!

Vēstulē, ar kuru saņemsiet rēķinu, būs saite uz ievadformu, kurā varēsiet norādīt maksātāja rekvizītus. Pēc rekvizītu ievades tajā pašā dienā saņemsiet rēķinu ar jūsu norādītajiem maksātāja rekvizītiem. Tomēr ņemiet vērā - rēķina ar darba devēja rekvizītiem ieguve nepagarina līdzfinansējuma apmaksas termiņu. Tādēļ, ja paredzams, ka samaksa no darba devēja var kavēties, termiņā samaksājiet paši. Pēc tam, kad būs samaksājis arī darba devējs, dodiet ziņu, un jūsu iemaksāto summu atgriezīsim.

Jā, varat. Ja pēc sekmīgas izglītības programmas vai studiju kursa pabeigšanas 3 gadu laikā uzsākat studijas kādā no Biznesa augstskolas Turība studiju programmā, Jūs varat saņemt 10% atlaidi pirmā studiju gada maksai. Slēdzot studiju līgumu, uzrādiet apliecību par programmas pabeigšanu.