Andrejs Kozlovs
Andrejs Kozlovs
Featured

Klientu, patērētāju uzvedība digitālajā vidē

Patērētāju uzvedība digitālajā vidē attiecas uz to, kā cilvēki pieņem lēmumus par pirkumiem, mijiedarbojas ar zīmoliem un izmanto produktus un pakalpojumus tiešsaistes vai tehnoloģiski virzītā kontekstā. Digitālā vide ir būtiski mainījusi tradicionālo patērētāju uzvedību, ietekmējot katru pirkšanas procesa posmu.

Pieteikties

Klientu aizspriedumi: Klientu aizspriedumi attiecas uz iepriekšējiem uzskatiem, priekšstatiem un tendencēm, kas ietekmē, kā patērētāji uztver, vērtē un pieņem lēmumus par produktiem, pakalpojumiem un zīmoliem. Šie aizspriedumi var būtiski ietekmēt patērētāju uzvedību, bieži vien novedot pie neracionāliem vai neoptimāliem lēmumiem.

Klientu uztveres digitālie kanāli: Klientu uztveres digitālie kanāli attiecas uz dažādiem veidiem, kā patērētāji iegūst un apstrādā informāciju par produktiem, pakalpojumiem un zīmoliem. Šie kanāli ietekmē, kā klienti uztver, vērtē un pieņem lēmumus par pirkumiem.

Digitālā vide un zīmolu ietekme: Digitālā vide ir būtiski mainījusi zīmolu spēku, ziņu un pirktspēju. Tā ietekmē zīmolu atpazīstamību, piedāvājumu pieejamību un patērētāju pirkšanas paradumus.

Lekcijas uzdevums: Lekcijas mērķis ir sniegt zināšanas par klientu uzvedības “dzinuļiem” no neiromārketinga viedokļa. Šīs zināšanas palīdzēs dziļāk izprast lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē, izvērtēt komunikācijas kanālus un uzdevumus. Lekcija kalpos kā virzība darba daudzuma optimizēšanai digitālajā vidē, ieguldot laiku un līdzekļus efektīvā darbā, kas sniegs reālus rezultātus, nevis tērēs laiku.

Kursa tēmas:

1. Patērētāju lēmumu pieņemšanas process neirozinātnes skatījumā
2. Patērētāju motivācija, personība un patērētāju uzvedība
3. Patērētāju uztvere. Patērētāju izglītošana
4. Patērētāju attieksmju veidošana un to maiņa
5. Patērētāji reakcijas uz inovācijām digitālajā vidē
6. Komunikācija ar patērētāju digitālajā vidē
7. Tirgus segmentācija un stratēģiskā mērķauditorija digitālajā vidē
8. Ētika un sociālā atbildība mārketingā

Apjoms - 24 akad. stundas. Nodarbības tiešsaistē.

Pasniedzēji

Andrejs Kozlovs

Mācību sākums un laiks:

1.grupa no 2024. gada 19. novembra otrdienu un ceturtdienu vakaros plkst.18:30–20:30.
2. grupa no 2025.gada 14.janvāra otrdienās un ceturtdienās plkst. 15:00–17:00

Mācību maksa
480.00€ + PVN 21%
Ja juridiska persona apmaksā divu dalībnieku mācības vienā grupā, trešais dalībnieks var piedalīties bez maksas.
Apmaksājot rēķinu mēnesi pirms sākotnēji plānotā mācību sākuma, atlaide 15%, divas nedēļas pirms sākotnēji plānotā mācību sākuma – 10%.

 

Jautājumi?

Zvaniet 67606101, 20040047