Mārketinga komunikācijas stratēģijas

Kursā tika apskatīts mārketinga komunikācijas komplekss, vadības process un tendences, pievēršoties to elementu integrēšanai dažādos komunikācijas kanālos, apskatot arī jaunās (netradicionālās) mediju formas. Apskatīsim kampaņas kā mārketinga komunikācijas realizēšanas līdzekli, kā arī tiks analizētas tās efektivitātes noteikšanas metodes. Kursa rezultātā tiks apgūtas vairākas un izstrādāta mērķauditorijai atbilstoša mārketinga komunikācijas stratēģija, pievienojot vērtību ierastajām mārketinga disciplīnām, ņemot vērā un analizējot jaunākās nozares tendences.

Starptautiskā tīklošana

Kurss sniedz zināšanas un profesionālās prasmes starptautiskajā tīklošanā, apgūstot tīklu sabiedrības attīstību un tīklošanās nozīmi. Tā ietvaros tiek gūta izpratne par dažādiem tīklu veidiem: profesionāliem tīkliem, biznesa attīstības tīkliem, sociālajiem tīkliem. Apgūstot tīklošanās principus un metodes, tiek attīstīt profesionālās kompetences starptautiskajā tīklošanā.