E-komercija
Mācības 6.kārtā ir noslēgušās. 7.kārtas programmu apskatei spiediet uz šī teksta
Tips - Profesionālās pilnveides izglītības programma
Kursa saturs:
1. Ievads e-komercijā1.1. E-komercijas tehnoloģiju unikālās iezīmes.
1.2. E-komercijas veidi.
1.3. E-komercijas attīstības pārskats.
1.4. Galvenie e-koIemercijas aspekti: tehnoloģijas, uzņēmējdarbība, sabiedrība.
1.5. Ar e-komerciju saistītās akadēmiskās disciplīnas.
1.6. Karjeras e-komercijā.
1.2. E-komercijas veidi.
1.3. E-komercijas attīstības pārskats.
1.4. Galvenie e-koIemercijas aspekti: tehnoloģijas, uzņēmējdarbība, sabiedrība.
1.5. Ar e-komerciju saistītās akadēmiskās disciplīnas.
1.6. Karjeras e-komercijā.
2. E-komercijas infrastruktūra
2.1. Interneta tehnoloģiskie pamati.
2.2. Interneta infrastruktūra un piekļuve.
2.3. Globālais tīmeklis (Web).
2.4 Internets un globālais tīmeklis: funkcijas un pakalpojumi.
2.5. Mobilās lietotnes.
2.2. Interneta infrastruktūra un piekļuve.
2.3. Globālais tīmeklis (Web).
2.4 Internets un globālais tīmeklis: funkcijas un pakalpojumi.
2.5. Mobilās lietotnes.
3. E-komercijas biznesa stratēģijas un pārstāvniecības veidošana
3.1. E-komercijas biznesa modeļi.
3.2. Galvenie B2C un B2B biznesa modeļi.
3.3. E-komercijas radītās izmaiņas uzņēmējdarbībā: stratēģija, struktūra un procesi.
3.4. E-komercijas pārstāvniecības plānošana: sistemātiska pieeja.
3.5. Programmatūras un aparatūras izvēle.
3.6. E-komercijas vietņu rīki.
3.7. Mobilās vietnes izstrāde un mobilo lietojumprogrammu izveide.
3.2. Galvenie B2C un B2B biznesa modeļi.
3.3. E-komercijas radītās izmaiņas uzņēmējdarbībā: stratēģija, struktūra un procesi.
3.4. E-komercijas pārstāvniecības plānošana: sistemātiska pieeja.
3.5. Programmatūras un aparatūras izvēle.
3.6. E-komercijas vietņu rīki.
3.7. Mobilās vietnes izstrāde un mobilo lietojumprogrammu izveide.
4. E-komercijas drošība un norēķinu sistēmas
4.1. E-komercijas drošības vide un apdraudējumi.
4.2. Tehnoloģiskie risinājumi.
4.3. Pārvaldības politika, biznesa procedūras un publiskie likumi.
4.4. E-komercijas norēķinu sistēmas.
4.5. Elektronisko rēķinu iesniegšana un apmaksa.
4.2. Tehnoloģiskie risinājumi.
4.3. Pārvaldības politika, biznesa procedūras un publiskie likumi.
4.4. E-komercijas norēķinu sistēmas.
4.5. Elektronisko rēķinu iesniegšana un apmaksa.
5. E-komercijas mārketings un reklāma
5.1 Patērētāji tiešsaistē: interneta auditorija un patērētāju uzvedība.
5.2. Digitālās komercijas mārketinga un reklāmas stratēģijas un rīki.
5.3. Interneta mārketinga tehnoloģijas.
5.4. Tiešsaistes mārketinga izmaksas un ieguvumi.
5.2. Digitālās komercijas mārketinga un reklāmas stratēģijas un rīki.
5.3. Interneta mārketinga tehnoloģijas.
5.4. Tiešsaistes mārketinga izmaksas un ieguvumi.
6. Sociālais, mobilais un vietējais mārketings
6.1 Ievads sociālajā, mobilajā un lokālajā mārketingā.
6.2. Sociālais mārketings.
6.3. Mobilais mārketings.
6.4 Lokālais un atrašanās vietas mobilais mārketings.
6.2. Sociālais mārketings.
6.3. Mobilais mārketings.
6.4 Lokālais un atrašanās vietas mobilais mārketings.
7. Ētika un tiesības e-komercijā
7.1. Ētikas, sociālie un politiskie jautājumi e-komercijā.
7.2. Privātums un informācijas tiesības.
7.3. Intelektuālā īpašuma tiesības.
7.4. Interneta pārvaldība.
7.5. Sabiedrības drošība un labklājība.
7.2. Privātums un informācijas tiesības.
7.3. Intelektuālā īpašuma tiesības.
7.4. Interneta pārvaldība.
7.5. Sabiedrības drošība un labklājība.
8. Tiešsaistes mediji un kopienas
8.1. Tiešsaistes saturs.
8.2. Tiešsaistes izdevējdarbības nozare.
8.3. Tiešsaistes izklaides industrija.
8.4. Sociālie tīkli un tiešsaistes kopienas.
8.5. Izsoles tiešsaistē.
8.6. E-komercijas portāli.
8.2. Tiešsaistes izdevējdarbības nozare.
8.3. Tiešsaistes izklaides industrija.
8.4. Sociālie tīkli un tiešsaistes kopienas.
8.5. Izsoles tiešsaistē.
8.6. E-komercijas portāli.
9. B2C e-komercija
9.1. Tiešsaistes mazumtirdzniecības sektors.
9.2. Tiešsaistes firmu dzīvotspējas analīze.
9.3. Tiešsaistes mazumtirdzniecības biznesa modeļi.
9.4. Pakalpojumu sektors: bezsaistē un tiešsaistē.
9.5. Tiešsaistes finanšu pakalpojumi.
9.6. Tiešsaistes ceļojumu pakalpojumi.
9.2. Tiešsaistes firmu dzīvotspējas analīze.
9.3. Tiešsaistes mazumtirdzniecības biznesa modeļi.
9.4. Pakalpojumu sektors: bezsaistē un tiešsaistē.
9.5. Tiešsaistes finanšu pakalpojumi.
9.6. Tiešsaistes ceļojumu pakalpojumi.
10. B2B e-komercija
10.1. B2B e-komercijas pārskats.
10.2. Iepirkuma process un piegādes ķēdes.
10.3. Piegādes ķēdes pārvaldības un kolaboratīvās komercijas tendences.
10.4. Tīkla tirgi: B2B pārdošanas puse.
10.5. Privātie industriālie tīkli.
10.2. Iepirkuma process un piegādes ķēdes.
10.3. Piegādes ķēdes pārvaldības un kolaboratīvās komercijas tendences.
10.4. Tīkla tirgi: B2B pārdošanas puse.
10.5. Privātie industriālie tīkli.
Noslēguma pārbaudījums
Apjoms - 160 stundas. Nodarbības tiešsaistē - 80 stundas, patstāvīgais darbs (mājasdarbs) - 80 stundas. Klātienē uz skolu nav jābrauc.
Pasniedzēji
Dace Amsone, Mg.Sc.Soc.
Mērķauditorija
Vadībzinātņu kurss “E-komercija” paredzēts uzņēmumu vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, kuriem nepieciešama visaptveroša izpratne par digitālās vides globālajiem un lokālajiem biznesa un peļņas modeļiem, tehnoloģisko risinājumu attīstību un e-komercijas projektu vadību. Kursa ietvaros e-komercijas risinājumi tiek aplūkoti un analizēti biznesa, tehnoloģiju un sabiedrības attīstības tendenču kontekstā.
Līdzfinansējums
Līdzfinansējumu 10% apmērā var segt arī darba devējs vai cita juridiska vai fiziska persona. Maksājums jāveic tikai pēc līguma noslēgšanas par mācībām konkrētā grupā ar noteiktu mācību grafiku. Pieteikšanās laikā nekādi maksājumi nav jāveic.Mācību sākums un laiks
Mācības sāksies augustā vai septembrī - atkarībā no pieteikumu un grupu skaita. Mācību grafiku saskaņošanu sāksim pēc apstiprināto pretendentu saraksta saņemšanas no VIAA, kad būs skaidrs, cik grupas veidosies. Pirmās grupas mācību laiks parasti ir darbdienas vakars 18-21, otrā un trešā grupas var mācīties arī sestdienās vai darbdienu rītos - atkarībā no pieprasījuma.
Atsauksmes
E-KOM-1 grupa, 5.mācību kārta:
Patika pasniedzējas Amsones spēja pasniegt informāciju viegli uztveramu un saprotamu.
nebija domāts, ka būs tik daudz tehniskas informācijas, bet vairāk E-commerce pielietojums Marketingā un Tirdzniecībā
Pietrūka klātienes efekta, kad var apspriest kaut kādas lietas divatā ar pasniedzēju
Paldies! Vislabāk patika praktiskās nodarbības, tur varēju uzzināt jaunas lietas, par ko nekad iepriekš nebiju ne dzirdējusi, ne domājusi. Runājot par cerēto no kursa - laikam biju pārāk secerējusies, jo domāju, ka pēc kursa beigšanas varbūt varēšu domāt par citām darba iespējām, bet šaubos, vai ar šīm zināšanām tam pietiks, pat īsti nevaru iedomāties, uz kādu vakanci varētu pretendēt.
Ir saņemta zināšanu bāze uz kuras tālāk darboties, ļoti patika tendences un tas ka ir kopskats kā visa ekomercija attīstās, kam ir jāpievērš uzmanība un principā ar ko jāsāk.
Patika tas, ka bija iespēja apgūt tiešsaistē, jo esmu no cita Latvijas gala.
Saņēmu ieskatu e-komercijas pasaulē, ko arī vēlējos. Vislabāk patika praktiskie darbi.
Paldies, saņēmu! Plašais informācijas apjoms. koncentrēti, pārskatāmi par visu e pasauli.
Domāju, ka būs vairāk grupu darbi. Vislabāk patika prakstiskā darbošanās mozello
Jā, saņēmu visu cerēto un nepieciešamo informāciju. Pasniedzējas veikums bija lielisks
Jā, saņēmu zināšanas ko vēlējos. Vislabāk patika pasniedzējas brīvā attieksme, mūsdienīgas un aktuālas tēmas un pasniedzējas spēja praktiski un vienkāršā valodā izskaidrot lietas. Ļoti novērtēju, ka nodarbību laikā kopīgi mācijāmies darboties ar mozello, facebook, canvas, power point un google. Kursa laikā iegūtās zināšanas jau pielietoju un izveidoju interneta veikalu, kas veiksmīgi darbojas.
Liels paldies par sadu iespeju, man loti patika sada veida kursi. Man loti patika klausities pasniedzeja un dotaja matriala.
Vairāk jā, nekā nē. Vislabāk patika nepiespiestā atmosfēra, sajūta, ka ar studentiem runā kā ar sev līdzīgiem, nevis kā ar "zemākas sugas" pārstāvjiem. Patika praktiskās nodarbības ar konkrēti nākotnē pielietojāmām prasmēm
Būtu vēlams sniegt vairāk detalizētākās informācijas par biznesa procesiem e-komercijā (varbūt, paņemot dažas konkrētas biznesa jomas un izskatot biznesa procesus solis pa solim). Patika interaktīvie uzdevumu, praktiskie uzdevumi, papildus iespēja paklausīties lietderīgu info arī no citas pasniedzējas par FB. Pretīm nākošo pieeju pie studentiem.
Jā, saņēmu to ko cerēju. Noderīga informācija pr tendencēm, e-komercijas attīstību nākotnē.
Vēlētos vairāk praktiskus darbus. Vēlētos vairāk reālus stāstus, ka strādāt e-komercijas vidē no uzņēmējdarbības puses.
Praktiskie piemēri, pielietojums. Gribējās mazāk teorijas, vairāk praktisko informāciju
Jā, saņēmu. Tā kā e-komercija bija kaut kas jauns priekš manis, tad kā priekš iesācēja kurss bija ļoti labs. Īpaši pati praktiskie darbi.
Pirmā saiksne ar E komercju, informācija noderīga. Protams, svarīgs faktors vieglāk saprotama un uztvera, kas jau strādā šai segmentā.