Uzņēmuma tēla veidošana
Pieteikties par pilnu maksu vai arī pēc atteikuma citā programmā
Tips - Studiju kurss
STUDIJU KURSA MĒRĶIS
Sniegt zināšanas par uzņēmuma tēlu, tā nozīmi un ietekmi uz uzņēmuma attīstību un saimniecisko rezultātu sasniegšanu, veidot profesionālās kompetences uzņēmuma pozitīva tēla veidošanā.
STUDIJU KURSA UZDEVUMI
1. Sniegt zināšanas par uzņēmuma tēla struktūru un funkcijām.
3. Veidot kompetenci par uzņēmuma tēla veidošanas principiem un instrumentiem.
4. Veidot kompetenci par uzņēmuma korporatīvo komunikāciju un storytelling paņēmieniem.
5. Veidot profesionālās kompetences uzņēmuma tēla stratēģisko un taktisko principu izstrādē.
6. Attīstīt prasmes uzņēmuma tēla veidošanas digitālo instrumentu lietošanā.
SAGAIDĀMIE REZULTĀTI
Zināšanas
• Studenti iegūs profesionālas zināšanas par uzņēmuma tēlu un tā izveides mūsdienīgiem mehānismiem.
Prasmes
• Sekmīgi apgūstot studiju kursu, studenti spēs patstāvīgi identificēt un analizēt uzņēmuma tēlu veidojošos faktorus.
• Efektīvi izmantot uzņēmuma tēla veidošanas instrumentus un risināt uzņēmuma tēla veidojošās komunikācijas uzdevumus, ievērojot uzņēmumu ilgtspējas un korporatīvās sociālās atbildības principus.
Kompetences
• Efektīvi plānot un organizēt uzņēmuma komunikāciju.
• Patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas digitālajā vidē.
• Patstāvīgi veidot tekstus un vizuālo rindu komunikācijai on-line un off-line medijos.
• Lietot modernās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
• Plānot un vadīt komunikāciju ar uzņēmuma vai iestādes iekšējām un ārējām publikām, izmantojot diferencētu pieeju un komunikatīvās stratēģijas.
• Ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un ētikas kodeksu normas.
Kursa saturs:
STUDIJU KURSA MĒRĶISSniegt zināšanas par uzņēmuma tēlu, tā nozīmi un ietekmi uz uzņēmuma attīstību un saimniecisko rezultātu sasniegšanu, veidot profesionālās kompetences uzņēmuma pozitīva tēla veidošanā.
STUDIJU KURSA UZDEVUMI
1. Sniegt zināšanas par uzņēmuma tēla struktūru un funkcijām.
3. Veidot kompetenci par uzņēmuma tēla veidošanas principiem un instrumentiem.
4. Veidot kompetenci par uzņēmuma korporatīvo komunikāciju un storytelling paņēmieniem.
5. Veidot profesionālās kompetences uzņēmuma tēla stratēģisko un taktisko principu izstrādē.
6. Attīstīt prasmes uzņēmuma tēla veidošanas digitālo instrumentu lietošanā.
SAGAIDĀMIE REZULTĀTI
Zināšanas
• Studenti iegūs profesionālas zināšanas par uzņēmuma tēlu un tā izveides mūsdienīgiem mehānismiem.
Prasmes
• Sekmīgi apgūstot studiju kursu, studenti spēs patstāvīgi identificēt un analizēt uzņēmuma tēlu veidojošos faktorus.
• Efektīvi izmantot uzņēmuma tēla veidošanas instrumentus un risināt uzņēmuma tēla veidojošās komunikācijas uzdevumus, ievērojot uzņēmumu ilgtspējas un korporatīvās sociālās atbildības principus.
Kompetences
• Efektīvi plānot un organizēt uzņēmuma komunikāciju.
• Patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas digitālajā vidē.
• Patstāvīgi veidot tekstus un vizuālo rindu komunikācijai on-line un off-line medijos.
• Lietot modernās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
• Plānot un vadīt komunikāciju ar uzņēmuma vai iestādes iekšējām un ārējām publikām, izmantojot diferencētu pieeju un komunikatīvās stratēģijas.
• Ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un ētikas kodeksu normas.
Apjoms - 80 stundas. Nodarbības tiešsaistē - 32 stundas, patstāvīgais darbs (mājasdarbs) - 48 stundas. Klātienē uz skolu nav jābrauc.