Projektu vadīšana ar MS Project
Kursa saturs:
1. Projektu vadīšana organizācijā
- Projektu vadīšanas procesi.
- Projekta dzīves cikls.
- Problēmu analīze.
- Lēmumu pieņemšana projektu vadībā.
- Projekta tehniskā plānošana.
- Projektu plānošana Agile.
2. MS Project (Project Libre)
- MS Project (Project Libre) iespējas un pielietošanas veidi projektos.
- Nepieciešamās informācijas sagatavošana.
- Ganta diagrammas izveidošanas scenārijs.
- Ganta diagrammas pareizības pārbaude un optimizācija.
- Iepriekšējo projektu informācijas izmantošana.
- Projekta izpildes kontrole.
- Programmas iespējas projekta dokumentācijas sagatavošanā, atskaišu veidošana un analīze.
- Projekta pieredzes apkopošana.
- Programmas iespējas lielu projektu vadīšanā.
- Projektu vadības informācijas un komunikācijas resursu plānošana.
- MS Project Server un citas projektu vadības vides.
3. Komandas vadība un psiholoģija
- Menedžments procesa būtība.
- Menedžmenta funkcijas.
- Organizācijas vide.
- Vadītāja loma organizācijā.
- Komunikācija organizācijā.
- Cilvēka darbības un uzvedības psiholoģiskie aspekti. Cilvēka uztveres likumsakarības.
- Cilvēku uzvedība grupā. Attiecību dinamika, lomas. Lēmumu pieņemšana grupā. Konflikti
- Elastīgas uzvedības treniņš atšķirīgās saskarsmes situācijās: publiskas uzstāšanās, situācijas, kas saistītās ar kritiku vai atzinību. Pārliecināšanas tehnika.
4. Uzņēmējdarbības pamati un finanses Uzņēmums, tā būtība un darbības pamatprincipi, sfēras Latvijā.
- Uzņēmējdarbības veikšanai nepieciešamie resursi.
- Uzņēmējdarbības plānošana.
- Finanses, to vadība. Finanšu būtība, mērķi; finanšu plānošanas un kontroles instrumenti. Finanšu analīze. Izmaksu jēdziens, būtība.
- Investīciju jēdziens.
5. Prezentēšana Prezentācijas būtība, uzdevumi, veidi.
- Prezentācijas pasākuma plānošana.
- Prezentācijas vadītāja imidžs. Izskats, valoda, mīmika, žesti, uzstāšanās stils. Prezentācijas vadītāja kompetence.
- Informācijas avoti prezentācijai. Nepieciešamā materiāla atlase, strukturēšana, rediģēšana. Informācijas vizualizēšanas paņēmieni. Biežāk izmantojamie audiovizuālie līdzekļi.
- Power Point programmas izmantošanas iespējas.
- Raksturīgākie piemēri veidojot prezentāciju.
6. Projekta mārketings Mārketinga būtība un nozīme.
- Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana uzņēmējdarbībā.
- Projekta mārketinga darbības pamatprincipi.
- Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana.
- Tirgus segmentēšana.
- Preces un uzņēmuma pozīciju nostiprināšana tirgū – pozicionēšanas stratēģijas nozīme.
- Klientorientētu attiecību vadīšana.
Noslēguma pārbaudījums - izstrādātā projekta prezentācija
Nodarbības klātienē 84 stundas, neklātienē 76 stundas, pārbaudījums 4 stundas.
Neklātienes mācību materiāls, uzdevumi un saziņa ar izglītojamiem, grupu darbs, zināšanu un izpildīto darbu vērtēšana un uzskaite Moodle vidē https://pic.turiba.lv
Pasniedzēji
Rīgā:
Ivars Linde, Ph.D,
Jolanta Brilte, MBA,
Rosita Zvirgzdiņa, Dr.oec.,
Daina Škuškovnika, Dr.psych.,
Oskars Onževs, Dr.sc.ing.,
Ligita Āzena, Mag.oec.